Znaki smaku na wesoło

Drukuj
W ramach kampanii Trzy Znaki Smaku zrealizowano pięć zabawnych filmów internetowych. Każdy z nich opowiada o jednym z produktów: oleju rydzowym, fasoli wrzawskiej, jabłku grójeckim, podkarpackim miodzie spadziowym oraz kiełbasie jałowcowej

Gwiazdą wszystkich produkcji jest ambasador kampanii, Grzegorz Łapanowski, który wędruje po Polsce w niecodziennych przebraniach. Odwiedza kolejne miasta i, jadąc na przykład na deskorolce lub dorożką, podpytuje mieszkańców o produkty z europejskimi oznaczeniami. Zajmująco opowiada o regionalnych produktach, a na koniec pokazuje, jak twórczo i bardzo smakowicie wykorzystać je w kuchni. Widzowie dowiedzą się, między innymi, jak połączyć smażonego pstrąga z kiełbasą jałowcową. Więcej nie zdradzimy. Zajrzyjcie na stronę Trzech Znaków Smaku na youtube i na fanpage na facebooku.

Zobacz filmiki - Kliknij

Czytaj więcej o Trzech znakach smaku - Kliknij